Indbrud
Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 27-07-08 18:39

Jeg er lidt nede idag har haft indbrud i mit kælderrum og hvad er
stjålet 6 stænger, 6 hjul, taske med endegrej og taske med knive men
ikke fjernsyn, 35mm spejlrefleks kamera, mobiltelefon eller sølvtøj,
tingene fundet frem men efterladt.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Hans

Dato : 27-07-08 21:56

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i
meddelelsen news:488cb287$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> knive men ikke fjernsyn, 35mm spejlrefleks kamera, mobiltelefon
> eller sølvtøj, tingene fundet frem men efterladt.

hmmm - underligt - lystfiskeri er ved at blive en trend i
estland??