Fiskeri fra båd i nærheden af Århus
Fra : Bjoern

Dato : 15-07-08 13:45

Hej

Er der nogen der ved om der er både i nærheden af Århus som sejler ud
med lystfiskere? Jeg håber at kunne komme med ud her når makrellerne
kommer.

-- Bjørn

Fra : Gilbert....\(5750\)

Dato : 16-07-08 09:59

"Bjoern" <bjoern.d.rasmussen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

hej bjørn
hvis du ikke kender http://www.fisketips.dk så prøv at spørger der, der sker
noget mere end her
--
Hilsen Gilbert Rønhave
( . ) ( . )

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 16-07-08 12:03

Bjoern <bjoern.d.rasmussen@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der ved om der er både i nærheden af Århus som sejler ud
> med lystfiskere? Jeg håber at kunne komme med ud her når makrellerne

På Lystfiskerforum er der en stribe links til kuttere, prøv selv at
tjekke dem igennem, og se om du kan finde en lystfiskerkutter i
Århus-området.

<http://www.123nu.dk/lystfiskeri/links_default.asp?menu=Links&catid=12&c
attitle=Kuttere>

Og hvis du ikke finder noget, så prøv at poste dit spørgsmål i fora'et
på Lystfiskerforum, der er nemlig meget mere aktivitet end i denne
gruppe.

Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK3650 Ølstykke

Fra : arenshoj0bent0orla@g~

Dato : 18-07-08 07:51

On 16 Jul., 13:03, i...@niels-ebbesen.net (Niels Riis Ebbesen) wrote:

> [...]
>
> Og hvis du ikke finder noget, så prøv at poste dit spørgsmål i fora'et
> på Lystfiskerforum, der er nemlig meget mere aktivitet end i denne

Prøv Sportsfiskeren.dk
klik på Århus - klik på hav - Så skulle svaret være der.
Venligst http://www.123hjemmeside.dk/Bents-fiskeri

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 18-07-08 15:59

In article
<4973a7bd-1403-4d15-a34a-08260b9199e2@v21g2000pro.googlegroups.com>,
arenshoj0bent0orla@gmail.com wrote:

> Prøv Sportsfiskeren.dk
> klik på Århus - klik på hav - Så skulle svaret være der.
> Venligst http://www.123hjemmeside.dk/Bents-fiskeri

Jeg kan ikke finde noget efter dine anvisning, men hvis jeg først
klikker på "Info" og derefter på "Fiskesteder - Århus og Hav" i nævnte
rækkefølge, så når jeg frem til en liste med lystfiskerkuttere.

Det direkte link er:
http://www.sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/aarhus_amt/?mode=5

Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - 3650 Ølstykke - 47 17 56 22 - 40 33 69 40