Erfaringer med TUSA IQ-800 DC SAPIENCE com~
Fra : spaceboy_one@hotmail~

Dato : 18-07-08 04:53

Hej

Kikker på TUSA IQ-800 DC SAPIENCE computer som kan erhverves for
billige penge i USA med den lave dollarkurs.
http://www.tusa.nl/cataloque/tusa_diving/consoles/iq-800.htm

Er der nogle der har erfaringer med denne. Kan læse mig frem til at
den kan bruges med nitrox - men den kan vel også bruges til dykning
med alm. luft (det er vist et newbie spørgsmål, lad nu vær med at
"flame" mig for meget

Jeg dykker med luft nu, men går nok på nitrox på et tidspunkt....

Lad mig hører om jeres ertaringer - På forhånd tak!

/Henrik

Fra : Jürgens

Dato : 18-07-08 05:20

On 18 Jul., 12:53, spaceboy_...@hotmail.com wrote:
> [...]
>
> Jeg dykker med luft nu, men går nok på nitrox på et tidspunkt....
>
> Lad mig hører om jeres ertaringer - På forhånd tak!

Kender ikke lige computeren, men når den kan nitrox kan den også luft.
Om ikke andet kan den jo sættes til nitrox som 21 (samme som luft).
Det at købe computer er jo lidt det samme som religion og der er for
og imod mange ting. En af de ting jeg personligt er glad for, er at
jeg selv kan skifte batteri. Det er bekvemt på ferier. Det kan jeg
ikke umiddelbart se, at du kan på denne model. Hvis du køber den over
nettet skal du overveje om du kan få den serviceret i DK. Bare et par
små fif.

Jürgens

Fra : henrik.lehmann.soren~

Dato : 18-07-08 05:37

tak for indsparket, Jürgens.

Så vidt min google søgning kan man selv skifte batteri - Det er også
et must for mit valg.

/Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-08 10:38

Jeg kender ikke computeren, men amerikanerne er meget glade for fod og
tommer. Så tag lige og check at den kan stilles om til meter.

/Søren