Erfaringer med Ribe Camping.
Fra : peter

Dato : 28-07-08 11:49

Jeg kalder mig helsårscampist og har som regel vognen stående på samme
plads i 2-3 år, så flytter vi videre i sommerdanmark.
Næste år er turen så kommet til en ny plads.

Her har jeg kik på Ribe Camping, Så vidt jeg kan se er der
vinteråbent, Har nogen af jer derude gode eller ringe oplevelser med
pladsen, så hører jeg gerne om det, inden jeg besøger pladsen for et
nærmere eftersyn.

Fra : Finn Bornhuus

Dato : 29-07-08 14:22

"peter" <peterhansen202d@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

FVar for tre åe siden på Ribe Camping, det var en god plads, vi var på
familie træf, havde bestilt plads i god tid, så vi fik nogle pladser, hvor
vi kunne lave et langbord midt på kørevejen, den endte blindt i vores
område, der er gode bade og toiletforhold, samt godt køkken.

V. H.

Finn Bornhuus

Fra : peter

Dato : 29-07-08 09:00

Tak Finn.

Nu er der vel sket en hel masse på pladsen i de sidste 3 år efter at
der er kommet nye ejere til.

Sikkert både gode og mindre gode ting.

Håber på flere inputs

Fra : OZ3BTO

Dato : 30-07-08 19:01

"peter" <peterhansen202d@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Var der sidste sommer .. Lækker plads hvor folket ikke brokkede sig pga.
unge gerne vil have det lidt sjovt i ferien

Den er dog overrendt af tyskere .. Men hey det er hele vestkysten jo

Fra : Per H

Dato : 30-07-08 23:04

On Wed, 30 Jul 2008 20:00:32 +0200, "OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev:

>"peter" <peterhansen202d@gmail.com> skrev i en meddelelse
>Jeg kalder mig helsårscampist
Jamen glædelig jul.

>Her har jeg kik på Ribe Camping, Så vidt jeg kan se er der
>vinteråbent,
Du kan vel som alle andre bare ringe og forhøre dig.

>Har nogen af jer derude gode eller ringe oplevelser med
>pladsen, så hører jeg gerne om det, inden jeg besøger pladsen for et
>nærmere eftersyn.

Eftersyn. Ha

>Den er dog overrendt af tyskere .. Men hey det er hele vestkysten jo

Er det nu også et problem for dig, Så find en plads et andet sted,
hvor der er tyskerfrit.

per

Fra : peter

Dato : 04-08-08 09:29

TAK

sure Per

Fra : T. Hartung

Dato : 04-08-08 20:52

> [...]

>vinteråbent, Har nogen af jer derude gode eller ringe oplevelser >med
>pladsen, så hører jeg gerne om det, inden jeg besøger pladsen >for et

Vi har netop i denne weekend besøgt pladsen - den er bestemt værd at kikke
nærmere på - havde en rigtig god oplevelse, flotte bygninger, smilende
reception - mange forskellige pladstyper - og flot by der let nåes til fods
eller på cykel.

Vi kommer igen - helt sikkert

--
mvh.
T. Hartung

Fra : peter

Dato : 04-08-08 14:43

On 4 Aug., 21:52, "T. Hartung" <T.Hart...@NOmail.dk> wrote:

> [...]
> reception - mange forskellige pladstyper - og flot by der let nåes til fods

Tak for det gode svar.