Renew certificate
Fra : Thomas Thøgersen

Dato : 25-07-08 12:48

Hej NG!
Jeg har kørt med et test certificate fra RapidSSL, og syntes godt om dette,
derfor da det udløb, fornyede jeg selvsamme certificate, dog ligger det nye
certificate sig i personlige certificater istedet for de mellemliggende, og
derfor får jeg problemer med synkronisering.
Hvordan fortæller jeg SBS2003 via IIS, at det skal være et mellemlliggende
certificate, eller har RAPIDSSL sendt mig et forkert certificate?

mvh.

Thomas

Fra : Thomas Thøgersen

Dato : 25-07-08 12:51

"Thomas Thøgersen" <thomasthoger@XXXhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvordan fortæller jeg SBS2003 via IIS, at det skal være et mellemlliggende
> certificate, eller har RAPIDSSL sendt mig et forkert certificate?

Glemte at siger, at certificate fortæller at navnet på server ikke stemmer
overens med certificate, eller den sidste af de tre beskeder kommer med
advarsel, hvis det kan bruges