Firewall bliver slået fra i vista
Fra : Edmund

Dato : 23-07-08 10:44

Windows Firewall bliver slået fra i vista, f.eks når jeg sætter den bærbare
på standby/slumre

Mcafee sikkerheds center var installeret , men der sagde windows sikkerheds
center at Mcafee ikke var aktivt, men Mcafee firewall reagerede dog når et
program ville gå på nettet

Vista home Premiun

MVH Edmund

Fra : Edmund

Dato : 23-07-08 13:11

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> skrev i meddelelsen
> Windows Firewall bliver slået fra i vista, f.eks når jeg sætter den
> bærbare på standby/slumre

Hmm, Windows Firewall bliver også slået fra , når den trådløse forbindelse
ryger , og bliver oprettet igen

Fra : Edmund

Dato : 23-07-08 21:07

> "Edmund" <nospam@surfpost.dk> skrev i meddelelsen
>
> Hmm, Windows Firewall bliver også slået fra , når den trådløse forbindelse
> ryger , og bliver oprettet igen

Nu har jeg afinstalleret Acer eNet Management , og det ser ud til at løse
problemet
Programmet var installeret på Acer bærbaren da jeg fik den.

Mvh edmund