Problem med "Påmindelse" i MS Outlook 2007
Fra : Steffen

Dato : 26-07-08 12:35

Jeg har 2 spørgsmål vedrørende Påmindelse:
Første spørgsmål: Standardpåmindelse i "Funktioner/ Indstillinger" er sat
til 3 dage. Er det muligt at vælge, hvor lang tid, der skal gå før
påmindelsen gentages, når jeg klikker på "Udsæt"?
Andet spørgsmål: Når jeg højreklikker på en dato (i månedsoversigt) og
vælger "Ny aftale - Hele dagen" (der er det samme som "Begivenhed"), så er
"Påmindelse" som standard sat til 18 timer. Kan jeg ikke ændre
Standardpåmindelse for BEGIVENHEDER, så den også bliver 3 dage?
Venlig hilsen
Steffen