Problem med Kontaktformular
Fra : Ib K. Jensen

Dato : 16-07-08 12:33

Hej

Jeg har et problem med nedenstående formular:

ikjensen.dk/common/contact.php

Når jeg validerer siden, påstås der at formularen ikke bliver afsluttet
korrekt.

Jeg ved ikke om det er selve formularen, eller outputtet det er galt med.

--
Venlig hilsen
Ib K. Jensen

Fra : Lars Madsen

Dato : 16-07-08 13:06

Ib K. Jensen wrote:
> [...]
> korrekt.
>
> Jeg ved ikke om det er selve formularen, eller outputtet det er galt med.

start fra en ende af med de errors som f.eks. w3s validator kommer med.

Fejl i starten kan nogle gange akkumulere til underlige fejl senere.

--

/daleif (remove RTFSIGNATURE from email address)

LaTeX FAQ: http://www.tex.ac.uk/faq
LaTeX book: http://www.imf.au.dk/system/latex/bog/ (in Danish)
Remember to post minimal examples, see URL below
http://www.tex.ac.uk/cgi-bin/texfaq2html?label=minxampl
http://www.minimalbeispiel.de/mini-en.html

Fra : Ib K. Jensen

Dato : 16-07-08 13:22

Lars Madsen wrote:

> start fra en ende af med de errors som f.eks. w3s validator kommer med.
> Fejl i starten kan nogle gange akkumulere til underlige fejl senere.

Jeg har forhåbentligt fået rettet de fejl der var på siden.

Det eneste der burde være tilbage nu, er selve formularen, som giver mig
problemer.

--
Venlig hilsen
Ib K. Jensen

Fra : Martin

Dato : 16-07-08 14:03

Ib K. Jensen wrote:

> Jeg har forhåbentligt fået rettet de fejl der var på siden.

Synes du selv det?
<http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fikjensen.dk%2Fcommon%2Fcontact.php&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0>

> Det eneste der burde være tilbage nu, er selve formularen, som giver mig
> problemer.

Lav en kopi af filen og kald den .phps til sidst HUSK AT FJERNE EVT.
KODEORD! - og giv os så et link til den

Fra : Ib K. Jensen

Dato : 17-07-08 07:11

Martin wrote:

> [...]

Dette er linket til filen.
Selve formularen er skrevet i PHP, som derefter er indlejret i en
html-fil, som så er omdøbt til .php, for at få det til at virke ?.

> Synes du selv det?
> <http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fikjensen.dk%2Fcommon%2Fcontact.php&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0>

De fejl der kommer i forbindelse med valideringen af siden, har, som
_jeg_ opfatter det, forbindelse til / med formularen.

Jeg ved ikke om det skyldes, den css-fil som styrer resten af siden,
eller om det er den html- eller css-del, som styrer formularen,
der på en eller anden måde på- / mod-virker hinanden.