DanskNet endnu engang
Fra : Mads

Dato : 29-07-08 15:25

Kan kun advare på det kraftigste mod dette amatørfirma.
De har ikke styr på noget som helst.

Jeg bestilte Internet hos DanskNet i Marts, men efter at
have læst diverse skrækhistorier her i gruppen besluttede
jeg efter nogen dage at annulere bestillingen igen.

Adskillige emails til kundeservice blev kun besvaret med
et automatisk svar om jeg det ville tage et par dage.
Telefonisk kontakt var umulig. Man kan jo ikke sidde
og vente i timer når man også skal passe sit arbejde.

Prøvede til sidst at skrive direkte til Jan P som jo selv
havde oplyst en direkte email addresse her i gruppen.
Kom også til at tale med ham og forklarede ham situationen,
hvorpå han lovede at tage sig af det. Sjovt nok havde
de søreme lige sendt mig en router netop samme dag (hmm)
men den fik så lov til at gå retur.

Så går der en måned uden at man hører mere til sagen og
man tror at alt er i orden, men nej.
Nu kommer der så en regning på oprettelse, administrationsgebyr
og 2 måneders Internet (juli og august)
De har altså alligevel ikke registreret annuleringen eller at jeg
ikke har modtaget routeren.
Nu kan jeg så se frem til at skulle tilbringe en stor del af
arbejdsdag i morgen i en telefonkø, imens chefen bliver mere
og mere blåviolet i ansigtet. Hurra for det.

Mage til amatører skal man da lede længe efter.

Mvh Mads

Fra : Hauge

Dato : 29-07-08 15:30

Mads wrote:
> Mage til amatører skal man da lede længe efter.

Nejda, dem er der da flere af
Husk på, at disse flødeskummere jo tror de kan lave et firma med 2
medarbejdere og en flot hjemmeside, og tilbyde produkter og gratis pizza for
7 kr. om året.. Incl. en masse "support" og god kvalitet på pizzaen..
Jeg fatter ikke at folket gider blive ved med at spilde tiden på lavpris,
bare for at spare nogle få kr om året, og så bruge så meget tid på det..
Timelønnen er fandme dårlig, arbejdet taget i betragtning.

/Hauge

Fra : Pjn

Dato : 29-07-08 15:57

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg fatter ikke at folket gider blive ved med at spilde tiden på lavpris,
> bare for at spare nogle få kr om året, og så bruge så meget tid på det..
> Timelønnen er fandme dårlig, arbejdet taget i betragtning.

Du ved da godt at "lavpris" er en hobby, og hobbys må gerne koste )

Pjn

Fra : Hauge

Dato : 29-07-08 15:58

Pjn wrote:
> Du ved da godt at "lavpris" er en hobby, og hobbys må gerne koste )

Hehe, men vel ikke lavpris for enhver pris ;)

Mvh Hauge

Fra : Linda Nikolajsen

Dato : 31-07-08 06:16

Ja man skulle lave et eller andet , der gav genlyd helt ud i skod firmaet,
noget der firmaet
fik firmaet til at rette op på de fejl og mangler de byder folk.