Dansk Net oppe at køre
Fra : skibber

Dato : 18-07-08 19:19

Onsdag 16.07.08 modtag jeg et Zyxel P-2602HW-D1A med posten
og i dag 18.07.08 kl. 9.00 var der hul igennem på Dsl 20up/1down som aftalt
Kl. 10:00 var min telefon ok både ud og ind med vis nummer
og det hele.

Ingen problemer overhovedet.

Ret positivt oven på alt den negative omtale.

Fra : Pjn

Dato : 19-07-08 00:43

"skibber" <fredibau@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> og det hele.
>
> Ingen problemer overhovedet.
>
> Ret positivt oven på alt den negative omtale.

Der er jo altid undtagelsen der bekræfter reglen !

Pjn

Fra : jape

Dato : 19-07-08 03:00

20 Upstream og 1 Downstream?

Det er da en god aftale du har lavet der.

Er du sikker på at din Internet lampe lyser?

Fra : Pjn

Dato : 19-07-08 14:01

"jape" <jape44@gmail.com> skrev i meddelelsen
20 Upstream og 1 Downstream?

Det er da en god aftale du har lavet der.

Er du sikker på at din Internet lampe lyser?

Hø Hø det er nok set fra centralen

Pjn

Fra : skibber

Dato : 20-07-08 11:52

On 19-07-2008 15:00:51, "Pjn" wrote:

> [...]
> 20 Upstream og 1 Downstream?
>
> Det er da en god aftale du har lavet der.
>
> Er du sikker på at din Internet lampe lyser?

Ja det er nemlig rigtigt

Fra : skibber

Dato : 20-07-08 11:26

On 19-07-2008 11:00:23, jape wrote:
> 20 Upstream og 1 Downstream?
>
> Det er da en god aftale du har lavet der.
>
> Er du sikker på at din Internet lampe lyser?

En lille skrive fejl som jeg håber du selv kan finde ud
af at læse.

Hvis ikke er her en rettelse
20 Down og 1 Up

/skiber

Fra : Kim Vilhelmsen

Dato : 19-07-08 18:58

Davs med dig skibber,,,, tillykke med din nye forbindelse . .
Jeg har været hos dansknet i næsten 2 år nu og er online-gamer som kræver en
stabil forbindelse med gode pingtider og det har kørt upåklageligt , ,
Et par gange har der været gravet nogle kabler over hist og pist,,,men jeg
har været hurtigt online igen , , ,
Hvis jeg skal brokke mig over noget er det telefonsupporten,,,den måtte
gerne have åben lidt længere , ,
Men ellers er jeg en glad og tilfreds kunde . . .

M.V.H Kim . . .

Fra : skibber

Dato : 20-07-08 11:50

On 19-07-2008 19:58:13, "Kim Vilhelmsen" wrote:
> [...]
> det telefonsupporten,,,den måtte gerne have åben lidt længere , ,
> Men ellers er jeg en glad og tilfreds kunde . . .

Hej Kim.

Jamen så har du jo en del erfaringer med dem efter 2 år
og det er så positive at høre.

Der er heller ikke noget at klage over her fra
og min telefon virker 100 %

Support tja den har jeg ikke haft brug for efter
at jeg lige brugte en af dem (på en direkte linje) til at sætte nogle
parameter op via telnet på den Zyxel P-2602HW-D1A jeg har fået leveret
den skal man lige vænne sig til.

Så det kører bare, nu har jeg bare lige et sidste stykke arbejde tilbage
nemlig at sætte min ftp/http server op igen
og til slut min reserve router, det er en Draytek 2820Vn
den kan måske godt give lidt hoved brud.

Og lige til sidst skal det da bemærkes at de er blevet ret
hurtige til at tage telefonen derude.

Mvh
Fredi

Fra : saxo.svend@gmail.com

Dato : 28-07-08 11:34

Jeg er også på DanskNet og har ikke haft problemer.
Jeg sider så i en nybygget ejendom, så det har vel været lige til. Og
helt nyt kobber.
Men jeg er glad for min 20/1+tlf til en billig penge.