Bredbånd og BeoCom 6000
Fra : lomborg125@gmail.com

Dato : 19-07-08 03:40

Hej,
Har kontaktet flere internetudbydere vedr. bredbånd + telefoni.
Alle udbydere siger at der kan være problemer med bredbåndstelefoni
sammen med BeoCom 6000 telefonapparater.
Er der nogen erfaringer ang. denne problematik?

/PEM

Fra : Henning

Dato : 19-07-08 12:26

On Sat, 19 Jul 2008 02:40:13 -0700 (PDT), lomborg125@gmail.com wrote:

> [...]
>sammen med BeoCom 6000 telefonapparater.
>Er der nogen erfaringer ang. denne problematik?

Jeg kører med en ~10 år gammel 6000'er på Perspektivbredbaand uden
problemer via en Linksys 2102 (?)

Fra : Søren Blom

Dato : 19-07-08 15:19

"Henning" < @> skrev

Beocom 6000 fingere både sammen med Fullrate, hvor den er koblet direkte på
routeren og med Telsome, som VoIP udbyder.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Ole C

Dato : 20-07-08 16:58

lomborg125@gmail.com skrev blandt andet:

> [...]
> sammen med BeoCom 6000 telefonapparater.
> Er der nogen erfaringer ang. denne problematik?

Ifølge Telsomes opsætningsvejledning for SPA 2102, kan der for nogle B&O
telefoner være problemer med nummervisning, men det skulle kunne løses ved
at skifte Caller ID Method til "DMTF (Sverige/Finland)" - ellers skriver de
intet.
Men prøv at Google på "BeoCom 6000" +ip-telefoni - der er mange hits.....

--
vh
Ole C

Fra : Chano Andersen

Dato : 20-07-08 21:26

lomborg125@gmail.com wrote:
> Er der nogen erfaringer ang. denne problematik?

Jeg ved i hvert fald, at mange af vores kunder har problemer med B&O
telefoner, og nummervisning, men der er ingen der har problemer med at
ringe.

- Chano Andersen.