Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nyt grafik kort, der modsvarer et GF 7900 ~
Fra : Tonny Poulsen

Dato : 28-07-08 10:57

Hvilket nyt, og billigt kort svarer til et Geforce 7900GT, min nabo skal
lave en maskine mere og han har i forvejen en maskine med et 7900gt og det
opfylder de krav han har.
Jeg er sgu lidt på bar bund, når det gælder gode råd, jeg ved at det nye
bundkort er med pci express 2.0 x16 eller hvad det nu hedder. og at
budget'et er på ca. 1000,- kr. (til skærmkort).

mvh tp

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-07-08 17:20

Tonny Poulsen wrote:

> Hvilket nyt, og billigt kort svarer til et Geforce 7900GT, min nabo skal
> lave en maskine mere og han har i forvejen en maskine med et 7900gt og det
> opfylder de krav han har.

Her er kortet:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=418986

Og her er testen:
http://www.tomshardware.com/charts/desktop-vga-charts/doom-3,561.html?p=1576%2C1590

Jesper Poulsen

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 29-07-08 08:53

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i meddelelsen
> Her er kortet:
> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=418986

Hej og tak for svaret, det gav jo desværre bare endnu mere tvivl, du har
linket til et kort med 8800GT chip, hvorfor netop dette kort og ikke et af
de andre med samme chip ?
kender du det "personligt"
mvh tp

Fra : J

Dato : 29-07-08 09:24

On Tue, 29 Jul 2008 09:53:05 +0200, "Tonny Poulsen" <topo@adslhome.dk>
wrote:

> [...]
>linket til et kort med 8800GT chip, hvorfor netop dette kort og ikke et af

Har du læst bedømmelsen på edbpriser.dk da ?

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=409780&searchArea=&Soegeord=

Søger man på 8800GT og sætter max. pris til 1000 kr. er der kun 15
kort, og kun 3 med bedømmelser.

mvh

John

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-07-08 17:21

Tonny Poulsen wrote:

> Hej og tak for svaret, det gav jo desværre bare endnu mere tvivl, du har
> linket til et kort med 8800GT chip, hvorfor netop dette kort og ikke et af
> de andre med samme chip ?

Fordi det har samme core clock som det der bliver testet hos Onkel Tom.

Det giver ingen mening at linke til et kort der ikke har samme
specifikationer som det der er testet, vel?

Jesper Poulsen