Grafikkort med lavt strømforbrug
Fra : PA

Dato : 23-07-08 10:09

Søger et grafikkort med lavt strømforbrug.

Skal IKKE bruges til spil,kun 2 d ,gerne med hdmi el. DVI.

Skal være tændt altid.

Skal være PCI-X-16.

Skal være Helt uden blæser.

findes der noget der nærmer sig disse krav.

MVH Per

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 23-07-08 11:34

"PA" <pa48@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Skal være PCI-X-16.
>
> Skal være Helt uden blæser.
>
> findes der noget der nærmer sig disse krav.

Det her:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=425127&searchArea=&Soegeord=

Fra : PA

Dato : 23-07-08 12:16

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i en
meddelelse news:488709e0$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "PA" <pa48@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Det her:
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=425127&searchArea=&Soegeord=

Ikke så dårligt et forslag.

MVH Per

Fra : HB

Dato : 27-07-08 12:25

"PA" <pa48@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skal være PCI-X-16.
>
> Skal være Helt uden blæser.
>
> findes der noget der nærmer sig disse krav.

Hej Per
jeg har et radeon HD2400 pro liggende med passiv køler og 256 mb ram - der
er såvel DVI som alm skærmudtag på det
det kan du få for 170 kr hvis du er int
hbb(A)sport.dk

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-07-08 14:23

PA wrote:

> Skal være PCI-X-16.

PCI-X ???

http://en.wikipedia.org/wiki/PCI-X

Jesper Poulsen

Fra : PA

Dato : 27-07-08 14:55

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> PCI-X ???
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/PCI-X
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Ja du kan kun have ret Jesper.

Det er så ikke mig du skal overfalde .

Start med at meddele edbpriser at de ikke skal skrive

PCI- EXPRES 16 i ders søge- maskine

Hilsen Per

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-07-08 15:01

PA wrote:

> PCI- EXPRES 16 i ders søge- maskine

Har du læst _hele_ det link jeg sendte?

Prøv det. EDBPriser gør ikke noget forkert. Gør du?

Jesper Poulsen

Fra : PA

Dato : 27-07-08 16:04

> Har du læst _hele_ det link jeg sendte?
>
> Prøv det. EDBPriser gør ikke noget forkert. Gør du?
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Hold nu op.

Jeg skrev du havde ret.

Det eneste problem der er at der findes 11.000.000
sider på internet om PCI EXPRES 16.
Prøv selv !!!!

Per

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-07-08 17:38

PA wrote:

> Det eneste problem der er at der findes 11.000.000
> sider på internet om PCI EXPRES 16.
> Prøv selv !!!!

Og?

PCI Express og PCI-X er ikke det samme. PCI Express x16 bliver aldrig
til PCI-X-16. PCI-X er noget andet. Der findes skam grafikkort til PCI-X.
http://tinyurl.com/6ctkrc

Spørgsmålet er så om du skal bruge et grafikkort til PCI-X eller til PCI
Express.

Jesper Poulsen

Fra : PA

Dato : 27-07-08 18:11

> [...]
> http://tinyurl.com/6ctkrc
>
> Spørgsmålet er så om du skal bruge et grafikkort til PCI-X eller til PCI

Vi stopper nu.
Du har ikke fattet en skid af mit smørsmål?
Og du har ikke givet et bud på et graffikkort.

Per

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-07-08 21:20

PA wrote:

> Du har ikke fattet en skid af mit smørsmål?

Det er da dig der ikke har fattet noget. Du spørger efter noget der ikke
findes og når jeg så informerer om at du måske får noget du ikke ønsker,
så bliver du sur.

Jeg gider ikke at spilde min tid på fjolser som dig!

Jesper Poulsen

Fra : Brian Alexandersen

Dato : 28-07-08 15:33

Jesper Poulsen wrote:

> [...]
> så bliver du sur.
>
> Jeg gider ikke at spilde min tid på fjolser som dig!

Stop det P** Jesper.

Du skal ikke hakke løs på manden, og kalde ham for et fjols, fordi han
ved et uheld er kommet til at skrive en forkert forkortelse, medens ALLE
andre som har skrevet i denne tråd, stadig har formået at forstå hvad
der er bliver snakket om og hvad det er han ønsker!!!

Du KUNNE jo blot have skrevet at du gik udfra at det var PCI-E x16 han
mente i stedet for.

Så tag dig lige sammen og forstå HVAD det er manden vil/har brug for i
stedet for hvad han er kommet til at skrive.

/Brian