Scrolle inden i en tabel
Fra : Tommy Hansen

Dato : 13-07-08 19:05

Hej Igen igen
Denne gang er problemet at jeg gerne ville kunne
scrolle inden i en tabel på siden, Sådan som der er
gjort her. http://www.bislev-mcservice.dk/galleri/ombygning/ombygning.htm
Hvordan gør jeg det i FP ? Er lidt i tvivl om hvad det rigtige ord er for
denne
funktion, så det er lidt svært at google det

Vh
Tommy
Salg af US mærker
www.tommyhh.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-08 16:49

"Tommy Hansen" <tommyhhFJERN@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> denne
> funktion, så det er lidt svært at google det

Hej Tommy

Som det er lavet der, er det lavet som en iframe

<iframe name="I1" src="HERDINSIDE.htm" height="396" width="500" border="0"
frameborder="0">
</iframe></p>
Og der hvor der står HERDINSIDE indsætter du din egen side hvor du har alle
dine billeder på.
Men der findes også et script hvor man kan få den til at skifte billeder for
X antal sekunder. Enten hvor den tager dem i rækkefølge eller tilfældigt.

Mvh.

Kim

Fra : Tommy Hansen

Dato : 15-07-08 01:28

"OZ0SW" <OZ0SW(krølleA)oz1jux.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Tommy
>
> Som det er lavet der, er det lavet som en iframe

Hej
Jeg syntes ikke rigtig jeg kan få det til at virke, er altid i tvivl om
hvor jeg skal sætte html koden ind på siden.
Hvis det skal virke på denne side http://www.max.frac.dk/army.htm
hvor skal jeg så sætte koden ind ?
På forhånd tak

Vh