Skærme
Fijala 3554
Installation af driver på Vista PC
Fra : Martin Ploug

Dato : 13-07-08 14:54

Hej

Jeg har en HP w2207h skærm og bruger Vista Home Premium.
Selve skærmen fungerer fint, men der er to USB indgange i
siden på den, som jeg ikke kan få til at fungere.

Når jeg sætter USB kablet fra skærmen i PC'en får jeg korrekt
nok at vide, at der er fundet ny hardware. Det viker også som
om Windows godt nok kan finde en driver, men af en eller
anden grund kan driveren ikke installeres.
Jeg kan ikke huske, om det er en Access denied jeg får.

Jeg har i forvejen slået UAC fra, også fordi jeg ellers ikke
kan gemme på C-drevet (hvilket er lidt træls i Vista).
Men det har ikke løst problemet.

Jeg har spurgt hos HP, men har fået nedenstående svar.

"Ifølge mine specifikationer er der ingen USB porte på HP W22 skærmen"

> Men det er der altså

"Der findes ingen USB drivere til nogle af vores skærme, det er generelt
noget som ligger i computerens operativ system ved en standard
installation."

> Det har han muligvis ret i, men hvordan får jeg så installeret driveren?

Nogen, der har nogle bud på en løsning?

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 17-07-08 21:24

Hej

Jeg skrev til midtdata.dk - se nedenstående svar.

Så vil jeg ikke bruge mere tid på det.

Mvh. Martin

Fra : PA

Dato : 18-07-08 21:49

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg skrev til midtdata.dk - se nedenstående svar.

> Så vil jeg ikke bruge mere tid på det.
>
> Mvh. Martin

Det lyder som noget vrøvl alt hvad du skriver.
De to porte du har på skærmen er en slags hub som ikke kræver drivere.
Tilslut skærmens usb med kabel der medfølger til din PCog det skal virke.

MVH Per

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-07-08 07:30

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> "Der findes ingen USB drivere til nogle af vores skærme, det er generelt
> noget som ligger i computerens operativ system ved en standard

Hej Martin
Hvis du ikke kan installere på c drevet uden at UAC ert slået fra, ja så har
du et andet problem hvad ved jeg ikke,
men du skal kan installere på dine drev selv med UAC slået til.

Ang driver til din skærm er der nogle her og det endda ved HP ;)
de fylder fylder 27,12 mb så det er ikke bare skærmdriver, de ligger her
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?os=2093&softwareitem=vc-61881-1&lc=da&cc=dk&product=3543988&dlc=da

Og hvis du kikker her
http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01368612.pdf

Er det vist at du kan sætte din usb til pcen, det den hp medarbejder siger
er da det værste vrøvl
jeg har hørt længe, men jeg har før snakket med en HP medarbejder og de ved
ikke om de laver gulerødder
bildæk eller computer ;).
Men der følger en cd med installere den og hvis du ikke kan den så
geninstallere din pc, for er der noget du har lavet lort i Sorry men sådan
er det bare ..
Held & Lykke med det.
Mvh
Kurt