camping pas
Fra : OZ3BTO

Dato : 12-07-08 02:50

Vi skal ud og opleve det danske land med camplet efter oliebrænderen

Hvad koster et campin pas ? kan forstå at dette er en nødvendighed og vi
har ikke et i forvejen da campletten normalt kun bliver brugt som
overnatning til motorløb o.l.

Erik

Fra : Per H

Dato : 12-07-08 05:08

On Sat, 12 Jul 2008 03:49:51 +0200, "OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev:

> [...]
>
>Hvad koster et campin pas ? kan forstå at dette er en nødvendighed og vi
>har ikke et i forvejen da campletten normalt kun bliver brugt som

Det nemmeste er at du bare køber det når du kommer frem på den plads
du skal ligge på. det koster vist 80 kr for resten af året. hvis det
ik er steget lidt. Du kan også bestille det men det er der absolut
ingen grund til.

Tag du bare af sted.

per

Fra : OZ3BTO

Dato : 12-07-08 16:26

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> du skal ligge på. det koster vist 80 kr for resten af året. hvis det
> ik er steget lidt. Du kan også bestille det men det er der absolut

takker

Hvordan ser det ud med at få bilen pakeret ved siden af CV? Er det noget
man normalt kan eller ikke... Kender selv kun til 2 pladser i DK begge er
det ok med bilen ved vognen men begge pladser er også mest tiltænkt
autocamper

Fra : Jørgen L.

Dato : 12-07-08 23:00

> [...]
> man normalt kan eller ikke... Kender selv kun til 2 pladser i DK begge er
> det ok med bilen ved vognen men begge pladser er også mest tiltænkt

CV jeg troede at det var en CL ?

Ja det er normalt at man kan parkere ved sin plads.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : OZ3BTO

Dato : 13-07-08 04:18

"Jørgen L." <Noemail@noemail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hilsen Jørgen
> Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD
> Garmin SP 2820, 2650 og GPS 12. Garmin 2650 til salg

Der er ihvertfald ikke meget vogn over det jeg spænder efter .. Ser spøjst
ud med en så lille camplet bagefter en halv stor 4WDer .. Ja den er faktisk
ikke større som den kunne står inde bag i bilen:P