Hacking
Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 12-07-08 11:57

Jeg er nu blevet hacket 3 gange af en eller anden fanatisk
muslimsk gruppe fra Tyrkiet. Jeg laver hjemmesider i FP og vil
gerne spørge om nogle i denne nyhedsgruppe har et effektivt måde
at stoppe fænomenet på. Jeg har bemærket at ved hver angreb
skifter man filer ud der ender på htm eller html - alle gode råd
til hvordan jeg stopper dette hacking modtages meget gerne - TAK!
Til evt. interesseret ligger jeg et link til sidste angrebs
forside: http://www.lbc-consult.dk/hacking.htm

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-07-08 21:43

Det du skal gøre er at kontakte din udbyder og bede dem gøre noget ved
det. Det er deres server der bliver hacket.
Der er ikke meget du personligt vil kunne gøre ved det. Med mindre det
er en fejl i noget serverside kode du har skrevet som muliggør det.

Regards Jens Peter Karlsen.