Dansknet Status?
Fra : Peter

Dato : 12-07-08 07:40

Hej

Jeg ved, at der har været problemer med Dansk Net i starten. Hvordan
oplever i det nu? Kvaliteten af forbindelsen? og VOIP?

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 13-07-08 11:56

> Jeg ved, at der har været problemer med Dansk Net i starten. Hvordan
> oplever i det nu? Kvaliteten af forbindelsen? og VOIP?

Jeg var heldig at få oprettet en forbindelse mens man stadig kunne komme i
kontakt med dem, og den kører da præcist ligeså godt som min tidligere TDC
forbindelse, ikke så mærkeligt da det jo i realiteten stadig er en TDC
forbindelse...

Martin Kaltoft