Netfugl
Fra : birderpro

Dato : 09-07-08 10:57

En herværende hjemmeside for aktive ornitologer har nu, på det
nærmeste nedlagt sig selv. Webmaster har frataget brugerne mulighed
for, at kommentere nyheder og stille spørgsmål i diverse fora om dette
og hint. Dette gør efter min mening, at hjemmesiden har mistet sin
aktualitet og er nærmest overflødig. Relevante lister og andet
blivende, kunne med fordel flyttes til Dansk ornitologisk forenings
hjemmeside, der kunne gøres mere medlemsorienteret.

Jeg vil foreslå tidligere "Netfugl" brugere, at de tilmelder sig
nedenstående "Google group", hvor der er utallige muligheder for god
og saglig debat, tilmeld med E-mail og få alle indlæg og svar direkte
i indbakken.

http://groups.google.dk/group/netfugl

Med venlig hilsen

Peter Godtfredsen