Billed popup expresion web
Fra : Bo L

Dato : 09-07-08 22:01

Hvordan laver jeg et billed popup som cd reolen her
http://www.aldi.dk:80/OFFER_DK_MI/OFFER_29/OFF02.SHTML

Expresion web

Bo

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-07-08 22:39

Bo L skrev bl.a.:

> Hvordan laver jeg et billed popup som cd reolen her

Ja, bare nogen ville fortælle os det - ikke mindst hvad angår FrontPage.

--
Jørgen Grandt
- uden mange huller i sin uvidenhed

Fra : enkvinde

Dato : 21-07-08 22:51

> Ja, bare nogen ville fortælle os det - ikke mindst hvad angår FrontPage.
>
> --
> Jørgen Grandt
> - uden mange huller i sin uvidenhed

På min side bruger jeg dette java script til funktionen.
http://www.codelifter.com/main/javascript/autosizeimagepopup.html

Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-07-08 23:01

"enkvinde" skrev bl.a.:

> På min side bruger jeg dette java script til funktionen.
> http://www.codelifter.com/main/javascript/autosizeimagepopup.html

Tak, Eva. Det vil jeg eksperimentere lidt med.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - alias www.hamigen.dk

Fra : Bo L

Dato : 23-07-08 22:14

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> På min side bruger jeg dette java script til funktionen.
> http://www.codelifter.com/main/javascript/autosizeimagepopup.html
>
> Hilsen Eva

ja dt er jo et godt link men desværrer ikke helt hvad jeg søgte. I det
lionk jeg postede, lukker popupen ved klik et vilkorligt sted på billedet,
og det er det jeg efterlyser. Jeg kan jo finde koden, ved at vise kilde fra
sidem, men ikke få den sat rigtigt ind, da jeg bruger dynamisk webpage..
altså en master side, der er skabelon for alle undersider.

Bo