Sydsverige fiskeri-anbefalinger
Fra : mikkelflott@gmail.co~

Dato : 07-07-08 10:22

Hej Folkens,

Fatter og jeg vil gerne på en lille herre-tur til Sverige og fiske.
Er der nogle der kan anbefale et sted, hvor der er mulighed for hytte
+ noget fiskeri i den sydlige del af Sverige?

Gerne til nogenlunde studie-venlige priser.

Vi har flue-stænger, men der er laaaaaaaaaaang tid siden den har været
fremme :(

/mikkel

Fra : Djæar Ar

Dato : 09-07-08 18:06

mikkelflott@gmail.com <mikkelflott@gmail.com> skrev:
> [...]
>Er der nogle der kan anbefale et
>sted, hvor der er mulighed for hytte
>+ noget fiskeri i den sydlige del af Sverige?

Hvad vil du fange?

Hilsen Djæar

http://janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Lystfiskeri i Sydgrønland

Fra : HF

Dato : 15-07-08 08:48

Kig på dette P&T. Det skulle være vældig godt.

http://www.cinclusc.com/spfguide/vatten/harasjom.htm