lysekil og dykker steder uden båd
Fra : reneandersen74@gmail~

Dato : 07-07-08 05:34

hej

jeg har lagt den artikle fra DYK bladet ud på

http://www.storemail.dk/view_files.php?uniqid=3fa66f4ab9eb1783ab8681623871e979

så kan i bare download den derfra.

mvh

René

Fra : JL

Dato : 07-07-08 07:01

On 7 Jul., 13:33, reneanderse...@gmail.com wrote:
> hej
>
> jeg har lagt den artikle fra DYK bladet ud på
>
> http://www.storemail.dk/view_files.php?uniqid=3fa66f4ab9eb1783ab86816....
>
> så kan i bare download den derfra.

Bare så du ved det så er det piratkopiering og det er ulovligt. Udover
at det er ulovligt så er det også lidt tåbeligt ikke at støtte et
dansk dykkerblad ved at bruge de småpenge det nu koster at købe
bladet.

mvh
Jonas

Fra : TT

Dato : 07-07-08 14:35

[...]

Er der nogle der vil belyse hvilket nummer af dyk det drejer sig om, så vil
jeg gladeligt købe det, hvis det stadig er tilgængeligt ??

-Torben

Fra : reneandersen74@gmail~

Dato : 07-07-08 09:24

det er fra maj 2002 så held at lykke med at finde det.

og hvis man vender den lidt om så kunne det måske lokke flere til at
købe bladet da det jo kan bruges til noget fornuftigt.

ps det er en sikkerheds kopi jeg har lagt ud så det er først ulovligt
når du downloader den

mvh

René

Fra : JL

Dato : 08-07-08 03:49

On 7 Jul., 17:23, reneanderse...@gmail.com wrote:
> det er fra maj 2002 så held at lykke med at finde det.

Jeg så en kopi af det på DYKs stand på messen hvor man kunne få det
til 10 kr. men nu har jeg det allerede. så de har nok en kopi du kan
købe.

> og hvis man vender den lidt om så kunne det måske lokke flere til at
> købe bladet da det jo kan bruges til noget fornuftigt.

Er det, det argument du bruger til at rationalisere din forbrydelse?
Det er for deres eget bedste?

> ps det er en sikkerheds kopi jeg har lagt ud så det er først ulovligt
> når du downloader den

Jep, tro på det.

mvh
Jonas