Nyt multiview grafikkort
Fra : Bjarne K.

Dato : 08-07-08 22:26

Jeg skal have et nyt grafikkort primmært til 2d opgaver.

Det jeg har nu, er noget gammelt ATI quatro lort, som selvom navnet antyder
noget andet, kun kan styre to skærme Det foregår på sådan en måde, at den
laver de to skærme om
til 2500*etellerandet i windows, så hvis jeg maximere et vindue, kommer det
til at fylde begge skærme.

Jeg går ud fra at dette skyldes kortet/driverne, og ikke WinXP eller ?

Det jeg gerne vil have er et kort, hvor jeg kan maximere et vindue,så det
kun fylder en skærm.

Er det standart idag, eller er det kun nogle modeller der kan det.

Bundkortet supportere AGP*4, og det er to 17 eller 18" fla'skærme.

Nogle anbefalinger ?

Hvis jeg nu gerne ville ha et kort der kunne håndtere endnu flere skærme
(f.eks 4), er der så nogle anbefalinger ?
(Ud over de nyere ATI Quatro modeller ?)

Bjarne K

Fra : Hagar

Dato : 09-07-08 16:01

"Bjarne K." <not@nej.ni> skrev i en meddelelse
> [...]
> (f.eks 4), er der så nogle anbefalinger ?
> (Ud over de nyere ATI Quatro modeller ?)

Prøv og kig her, der kan du finde hvad du søger
http://www.matrox.com/

Hagar

Fra : Bjarne K.

Dato : 11-07-08 19:22

"Bjarne K." <not@nej.ni> wrote in message
> [...]

> kun fylder en skærm.
>
> Er det standart idag, eller er det kun nogle modeller der kan det.

Tillad mig lige at stille dette spørgsmål igen. Altså hvis jeg nu køber et
hvilket som helst nyt AGP kort, vil det så kunne maximere vinduer
inddividuelt til en af de to skærme, eller der det kun nogle specielle kort
der kan det ?

Jeg kører tit remote desktop, og der ville det dælme være rart, at kunne
maximere til en skærm.

Bjarne K.