Burning Crusade kræver wow eller ej?
Fra : Leif Neland

Dato : 10-06-08 14:22

Hvis man køber WoW Burning Crusade CD Key EU til 17,99 EUR, er det så
nok, eller skal man også have en "almindelig" wow-key?

World of Warcraft EU CD Key including 30 days playtime 11,99 EUR

Leif

Fra : Peter T.

Dato : 10-06-08 14:38

Leif Neland udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hvis man køber WoW Burning Crusade CD Key EU til 17,99 EUR, er det så
> nok, eller skal man også have en "almindelig" wow-key?

Burning Crusade (BC) kræver ingen nøgle. Men du skal til gengæld have det
gode gamle world of warcraft installeret, for at kunne bruge udvidelsen BC.
Og du betaler ikke ekstra for at spille med BC.

--
Peter T.

Fra : Peter Larsen

Dato : 10-06-08 15:48

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> [...]
> BC.
> Og du betaler ikke ekstra for at spille med BC.

Hvornår har Blizzard gjort Burning Crusade gratis?

Fra : Klaus G.

Dato : 10-06-08 17:18

> Burning Crusade (BC) kræver ingen nøgle. Men du skal til gengæld have det
> gode gamle world of warcraft installeret, for at kunne bruge udvidelsen
> BC.
Jeg er ikke enig, eller også har jeg misforstået dig.

Man skal købe World of Warcraft, oprette en account med den nøgle/key der
medfulgte. Så skal man købe The Burning Crusade og der følger også en
nøgle/key med, som man så skal indskrive i sin allerede oprettede account.

> Og du betaler ikke ekstra for at spille med BC.
Rigtigt. Om man spiller WoW med eller uden The Burning Crusade, det koster
det samme pr. måned.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Peter T.

Dato : 11-06-08 06:03

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in

> Så skal man købe The Burning Crusade og der følger også
> en nøgle/key med, som man så skal indskrive i sin allerede oprettede
> account.

Ah ja, du har ret. Det er så længe siden jeg har installeret BC, at jeg
helt har glemt, at der også følger en nøgle med i udvidelsen udover den,
som er nødvendig i WoW.

--
Peter T.

Fra : Klaus G.

Dato : 11-06-08 13:43

> Ah ja, du har ret. Det er så længe siden jeg har installeret BC, at jeg
> helt har glemt, at der også følger en nøgle med i udvidelsen udover den,
> som er nødvendig i WoW.
Godt så, bare vi er enige ;)

Ellers forvirre vi jo den stakkels man som lavede tråden her :D

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-06-08 18:45

Leif Neland <leif@neland.dk> wrote in news:484e800d$0$15892
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hvis man køber WoW Burning Crusade CD Key EU til 17,99 EUR, er det så
> nok, eller skal man også have en "almindelig" wow-key?

Burning Crusade er en opgradering til en eksisterende WoW konto. Du skal
altså enten have en WoW konto i forvejen, eller oprette en.