Lindas telefonnummer?
Fra : Ukendt

Dato : 28-06-08 02:33

Nattens 'Domian' (Eins Festival):

Linda, 23 år, sygeplejerske, fast fyr gennem to år,
beklager sig: Nu har de bollet 7 gange hvert døgn
i den tid, de har boet sammen. Men på det sidste
er hendes fyr begyndt at brokke sig og vil gerne
have det reduceret til 4 gange, fordi han også skal
passe sit arbejde og gerne vil se vennerne en gang
imellem.
Men Linda savner sex og vil gerne have frekvensen
sat i vejret til 10 gange i døgnet, for hun er nødt til
at supplere med 3-4 spillere i løbet af arbejdsdagen.
I forrige uge var hendes fyr på kursus, og så var
hun nødt til at gå hen på det nærmeste diskotek
og finde en afløser, men han kunne kun 3 gange i
døgnet, så det duede slet ikke.
Hvad skal Linda gøre?
(Mit forslag: finde et fodboldhold. Hun kunne jo
f.eks. være førstepræmien til EM!).

Hej -- Ib

Fra : Tony

Dato : 01-07-08 22:29

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> døgnet, så det duede slet ikke.
> Hvad skal Linda gøre?
> (Mit forslag: finde et fodboldhold. Hun kunne jo

Ikke sikkert det forslag bliver taget imod med kyshånd, hvis Linda ser ud
som Jette Gottlieb.- HOST.

Tony