Hmm, er der udeladt noget?
Fra : Peter.

Dato : 16-06-08 22:12

I denne artikkel gives flere bud på, hvorfor der er sket en kraftig stigning
i antallet af voldtægter i Sverige.
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/06/16/224617.htm

Men er prostitution ikke blevet forbudt i Sverige? Hvorfor nævnes det mon
ikke.
Er det fordi DR er så pisse politisk korrekte, eller er det bare mig, som
ser en sammenhæng, som ikke er der?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-06-08 23:01

Peter. wrote:
> [...]
> mon ikke.
> Er det fordi DR er så pisse politisk korrekte, eller er det bare mig,

Hvis ikke BRÅ nævner det, digter DR vel ikke selv videre?

/F

Fra : Peter.

Dato : 17-06-08 05:51

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message

> Hvis ikke BRÅ nævner det, digter DR vel ikke selv videre?

Man kan sagtens træne en abe til at klippe indlæg ind fra Reuters
nyhedsfeed. Det er vel ikke det de får deres gode løn for.
Den får de vel for at tænke selvstændigt, og forholde sig kritisk til
materialet. Om ikke andet kunne man vel have nævnt elefanten i lokalet, som
de lokale blade lader til at ignorere.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 16-06-08 23:13

Peter. wrote:
> [...]
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/06/16/224617.htm
>
> Men er prostitution ikke blevet forbudt i Sverige? Hvorfor nævnes det mon

Jo, prostitution blev forbudt i Sverige for nogle år siden.

> Er det fordi DR er så pisse politisk korrekte, eller er det bare mig, som
> ser en sammenhæng, som ikke er der?

Det var også min tanke.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : 23345432@sol.dk

Dato : 29-07-08 07:09

On 16 Jun., 23:11, "Peter." <rewaf...@fsadfdsa.gdgfds> wrote:
> [...]
> ikke.
> Er det fordi DR er så pisse politisk korrekte, eller er det bare mig, som

sjovt nok et tilfælde, det blev forbudt at købe sex i Sverige i 1999.
så jo det kunne være en forklaring.