E-mail fra Dansk Net? .
Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 07-07-08 22:59

Er der nogen der har opnået svar på E-mail til Dansk Net? .
Jeg forventer af en udbyder at man også får svar på sine tekniske
spørgsmål som man sender til dem via E-mail, "som De selv siger på deres
telefonsvarer".
/KE Kofod
--
System:
Linux

Fra : Mads

Dato : 08-07-08 07:37

On Mon, 07 Jul 2008 23:59:23 +0200, KE Kofod / 7100 <nix@pille.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg forventer af en udbyder at man også får svar på sine tekniske
>spørgsmål som man sender til dem via E-mail, "som De selv siger på deres

Tjae, jeg venter stadig på svar, her efter 2 måneder.
Fik kun den automatiske "Tak for deres henvendelse . . . . . . "

Men skriv til Jan hos DanskNet. Han svarer samme dag.
jan.dansknet@gmail.com
Han opgav selv sin direkte addresse i en anden tråd her i
gruppen for nogen uger siden.

mvh Mads

Fra : Kjel

Dato : 09-07-08 09:29

> [...]
> jan.dansknet@[CUT]
> Han opgav selv sin direkte addresse i en anden tråd her i

Og det viser vel lige præcist hvor seriøs Dansk Net er, hvis de bruger en
GMail konto!? Hmmm... ikke et sted jeg ville være kunde.

Fra : Mads

Dato : 09-07-08 11:32

On Wed, 9 Jul 2008 10:28:35 +0200, "Kjel" <1e6s5423@gmail.REMOVE.com>
wrote:

>Og det viser vel lige præcist hvor seriøs Dansk Net er, hvis de bruger en
>GMail konto!? Hmmm... ikke et sted jeg ville være kunde.

Det er jeg heller ikke.Jeg havde bestilt, men efter at have ventet i 2
måneder uden at der skete noget og efter at have læst alle
skrækhistorierne her i newsgrupperne valgte jeg at annulere min
bestilling. Det var dog svært da de ikke svarede på mine emails til
kundeservice og da det var umuligt at komme igennem på telefon.
En mail til Jans Gmail addresse virkede dog og min bestilling blev
straks annuleret.
Min konklussion er at DanskNet er et useriøst og inkompetent firma
som dog har en enkelt seriøs og kompetent medarbejder.

mvh Mads

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-07-08 12:00

Mads skrev:

> Min konklussion er at DanskNet er et useriøst og inkompetent firma
> som dog har en enkelt seriøs og kompetent medarbejder.

Og han tager sig af opsigelserne ...

--
Bertel

Fra : Mads

Dato : 09-07-08 12:37

On Wed, 09 Jul 2008 12:59:47 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Og han tager sig af opsigelserne ...

Havde du læst Jans post for nogen uger siden ville du vide at
det ikke er det han gør normalt.