Restgæld på campingvogn
Fra : Karl Møller

Dato : 06-07-08 17:34

Hej
Kan man via nettet undersøge om der er restgæld på en campingvogn som jeg
påtænker mig at købe - eller skal jeg ringe til bilbogen ??
Hilsen Kalle Møller

Fra : Bo

Dato : 08-07-08 12:26

On 6 Jul., 19:34, Karl Møller <k...@city.dk> wrote:
> Hej
> Kan man via nettet undersøge om der er restgæld på en campingvogn som jeg
> påtænker mig at købe - eller skal jeg ringe til bilbogen ??
> Hilsen Kalle Møller

Du SKAL ringe til bilbogen

Fra : Webpoint

Dato : 12-07-08 19:31

En anden vej, kan også være at snakke med din bankmand - Han har sikkert
online adgang til div. gældsregister.

Min kunne ihverttilfælde se, da jeg fandt en med uoplyst restgæld i. Så den
købte vi ikke

Kim