Hvilket mærke
Fra : SKR

Dato : 06-07-08 08:51

Hej
Skal ud og købe min første campingvogn (brugt).
Og vil derfor høre om der findes billig mærke vogne, mellemklasse vogne og
dyreklasse vogn, ligesom indenfor alt muligt andet.
Budgettet er ca. 55000. Skal have plads til 3 børn + 2 voksne.
Ved godt at spørgsmålet er farligt, men er ikke stille for at starte en
mærkekrig, men blot for at få en masse gode råd.
Har pt. kigget mest Wilk, Bürstner og Knaus ?

Søren

Fra : Finn Bornhuus

Dato : 06-07-08 15:07

"SKR" <ramlovFJERN@post3.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mærkekrig, men blot for at få en masse gode råd.
> Har pt. kigget mest Wilk, Bürstner og Knaus ?

Hej Søren.

Du kan købe mange gode brugte vogne for de penge.
Men gør istedet dette:
Behov hos far
behov hos mor
behov hos børnene

Skal der vær svimmingpool?
skal mor kunne tage brusebad i vognen, eller kan der nøjes med toilet.

De mærker du har set på ville jeg godt kaste mig i lag med, men køb hos en
forhandler, så er du bedre beskyttet mod uforudsete ting.

Finn