Hvor køber I reservedele?
Fra : BF

Dato : 23-06-08 05:56

Kære NG.

Jeg er indehaver af en Peugeot Squab fra 1996. Det er jo en ældre model, men
jeg er glad for den og så kan jeg gode lide at have lide projekter at
arbejde med. Sagen er at der skal skifes lidt reserveddele på knallerten.

I den forbindelse vil jeg gerne spørge jeg om hvor I handler og køber
stumper. Jeg er interesseret i både Online butikker men også almindelige.
Jeg vil også gerne høre lidt om hvor I køber brugte dele. Jeg tror jeg kan
spare en del penge på det.

På forhånd tak for hjælpen.
BF.

Fra : ScooterGrisen

Dato : 23-06-08 13:34

www.sgnc.dk / www.scooterparts.dk

Lader til at være en god online butik.
Har kun købt der en god men det er en side jeg tit har stødt på når
jeg søger på nettet.

Så er der : http://www.scooter-dele.dk

Aldrig købt noget der men du kan da cheke den ud.

Fra : Henning Lund

Dato : 25-06-08 17:34

BF tastede:
> [...]
> almindelige. Jeg vil også gerne høre lidt om hvor I køber
> brugte
> dele. Jeg tror jeg kan spare en del penge på det.

Speedline er den eneste netbutik jeg kan anbefale, de har en god
kvalitet og hvis der er reklamationer, piver de ikke.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/