FZ50
Fra : Dick Turpin

Dato : 19-06-08 14:36

Hej hvordan får jeg svinghjulet af min fz50 når jeg drejer på møtriken
drejer krumtappen jo med med rundt.
Jeg skal have skiftet lysspolen.

--
Venlig Hilsen

DickTurpin

Fra : Leif

Dato : 19-06-08 16:08

"Dick Turpin" <neerupsterfjern@sletgmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej hvordan får jeg svinghjulet af min fz50 når jeg drejer på møtriken
> [...]

En skruetrækker gennem et af hullerne ind mod krumtaphuset,
PAS PÅ dine spoler ikke beskadiges, når du drejer på møtrik.

Herefter med en svingshjulsaftrækker........

Kig evt. hos Thansen.

/Leif

Fra : Dick Turpin

Dato : 22-06-08 17:59

Mange tak det virkede.
Men sådan en svinghjulsaftrækker hvor kan jeg købe den ? gerne et link.

DT

Fra : Leif

Dato : 22-06-08 19:14

> Mange tak det virkede.
> Men sådan en svinghjulsaftrækker hvor kan jeg købe den ? gerne et link.
>
> DT

F.eks hos THansen.dk

Fra : Dick Turpin

Dato : 22-06-08 20:29

Der har jeg søgt men der kommer jo 34 forskellige op og ingen af dem står
til at passe tl en fz'er... så ved du hvilken størrelse det er jeg skal
bruge `?

Fra : Leif

Dato : 22-06-08 21:56

> Der har jeg søgt men der kommer jo 34 forskellige op og ingen af dem står
> til at passe tl en fz'er... så ved du hvilken størrelse det er jeg skal
> bruge `?

Næh, men ring bare til dem og forhør dig. De har sikkert en der passer.

Fra : Dick Turpin

Dato : 23-06-08 13:47

Nu har jeg ringet til t-hansen og de kunne ikke hjælpe...
Er der ikke en som kender størrelsen på den aftrækker man skal bruge ?

Mads

Fra : Ivar

Dato : 23-06-08 19:59

Dick Turpin skrev:

> Nu har jeg ringet til t-hansen og de kunne ikke hjælpe...
> Er der ikke en som kender størrelsen på den aftrækker man skal bruge ?

Det optimale er en der skal skrues i centerhullet, men hvis
der er tre huller i svinghjulet, kan du bruge en som denne:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1610&Grp=&n=10
Det kan være, at du skal have nummeret større.

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Hvis du er træt af at Outlook Express ikke finde ud af

Fra : Dick Turpin

Dato : 25-06-08 15:58

Hej.
tak for hjælpen jeg fik den af med den aftrækker fra harald-nyborg.
og nu er spolen skiftet og der er lys igen.

DT

Fra : Kell Petersen

Dato : 22-06-08 18:57

Thansen har et helt sæt til 299,-
Det er hvad en enkelt også koster,,
så køb sættet, måske skal du jo hjælpe en ven en dag
En stemstopper er genial , til at forhindre at krumtappen drejer med rundt,,
Men en kompressor er nemmere med en stor luft-nøgle på,,
Du ved,, ligesom med bilhjul....