Gilera RCR?
Fra : Michel

Dato : 13-06-08 14:47

Hej,

Jeg overvejer lidt at udskifte min scooter30 med en Gilera RCR. Er der
nogen, der har gode/dårlige erfaringer med denne?

Jeg er interesseret i den, fordi jeg forhåbentligt kan køre nogle lange ture
på græsmarkerne, som der er mange af her omkring, og det er den jo oplagt
til. Men hvordan er køreegenskaberne på asfalt og i regnvejr, for jeg skal
også bruge den til daglig transport.

Og det "dumme" spørgsmål: Den har jo fire gear, hvilket er noget andet end
scooter-modellerne, hvor man slipper for dette. Er der nogen, der kan sige
noget om, hvor besværligt det er at lære det her med at skifte gear hele
tiden, hvis man har kørt scooter. Det er selvfølgelig helt subjektivt, men
input er velkomment.

Mvh.
Michel