luftpumpe støjdæmpning
Fra : Per H

Dato : 22-06-08 00:55

Kan man dæmpe en luftpumpe, den giver 200-300 L
og har to udgange.

har prøvet med støjdæmpningsmatriele, uden det hjalp.

hvad med en kasse i gips?

hvem kender ellers meget støjsvage pumper?

--

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : RBP

Dato : 22-06-08 07:31

jeg bruger denne her
http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/neu/webshop.pl?f=NR&c=328370&t=temartic&userid=W8Auv0i17vdUaOnlOe9OK3fMm3D0XCq4QTW
den støjer ikke

MVH RENE

Fra : Mogens Christensen

Dato : 22-06-08 07:48

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> har prøvet med støjdæmpningsmatriele, uden det hjalp.
>
> hvad med en kasse i gips?
>
> hvem kender ellers meget støjsvage pumper?

Jeg bruger Eheims luftpumper, jeg synes ikke de støjer ret meget, faktisk
slet ikke.

MVH
Mogens