Re: Suunto D9
Fra : copycat

Dato : 03-07-08 11:20

Tak for det - jeg skal så også have et alm. kompas
Hvad med det trådløse manometer - fungerer det hensigtsmæssigt?

Mvh
René

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 03-07-08 11:36

copycat wrote:
> Tak for det - jeg skal så også have et alm. kompas
> Hvad med det trådløse manometer - fungerer det hensigtsmæssigt?

Jeg bruger en Vytec som hoved computer, og det funktioner rigtigt godt.
Og er en fed feature, så slipper man for at skulle finde manometeret
først, da jeg normalt har hænderne foran mig, kan jeg bare kigge direkte
på armen, og se tryk, dybde, tid osv.

Selvfølgelig tager det ikke lang tid at finde et manometer, da man jo
selvfølgelig har placeret det et sted hvor det er nemt at komme til, men
jeg synes nu at det er meget nemmere at havde det hele samlet et sted.

D9'eren har jeg ikke prøvet luftintegreret, men jeg kan ikke tro den er
dårligere tværtimod.

Eneste detalje, er at man lige skal checke sender og computer har
kontakt inden man hopper i vandet, hvis de ikke har og du kommer under
0.7 meter, kan du ikke parre dem igen, før du er i overfladen. Men ud af
over 500 dyk, har jeg kun oplevet det to gange i alt, og det var inden
for de første 14 dage jeg havde den :)

--
Med venlig hilsen / Best regards
Søren Reinke, MSDT #505926, TDI Trimix