Vinge halcyon eclipse
Fra : someone@somedomain.c~

Dato : 02-07-08 20:29

Er der nogen der har erfaring med Halcyon Eclipse, jeg har en ide om at det er federe med en vinge når vi taler boyance og Uv-fotografering ...

Mvh
René

Fra : anders

Dato : 03-07-08 05:55

On Jul 2, 9:28 pm, <some...@somedomain.com> wrote:
> Er der nogen der har erfaring med Halcyon Eclipse, jeg har en ide om at det er federe med en vinge når vi taler boyance og Uv-fotografering ...

Jeg har en Eclipse, men har ikke haft andre vinger, så om den er
federe end de andre på markedet skal jeg ikke kunne udtale mig om. Jeg
synes dog den er en hel del rarere at dykke med end den Buddy Explorer
BC-vest jeg før dykkede med. Jeg synes man ligger markant mere stabilt
og i trim end med Eclipsen. Det gør billederne noget roligere når man
laver video, har jeg erfaret

mvh
Anders