Jyllandsslaget
Fra : Peter Warming

Dato : 12-06-08 13:30

Vi er ved at planlægge tur til Jyllandsslaget,men for at komme videre skal
vi bruge nogle sikre positioner, så hvis der er nogen der har dem, vil det
være til stor hjælp.

På forhånd tak

Peter

Fra : Mark Denninger

Dato : 12-06-08 06:40

Hej Peter

Skal på jyllandsslaget om en uge (hvis vejret vil) på en tur fra
england sammen med 2 andre danskere (og 8 englændere og 2
portugisere...). Kan godt prøve at samle nogle sikre positioner med på
vejen hjem. Ved dog ikke præcist hvad vi kommer til at dykke på endnu.
Det bestemmer vejrsituationen.

Der er iøvrigt en ledig plads på turen hvis nogen skulle være
interesseret da en af deltagerne fra vores hold har valgt at blive hos
hans alt for højgravide kone (mental note: planlæg dykkerture og
gravide koner hver for sig). Vi har plads i en bil og kører på torsdag
om en uge. Skal nå færgen kl.19 i Esbjerg. Da der er betalt for turen
kan prisen vist nok godt forhandles. selve turen koster i omegnen af
1600 £. Hertil færge+transport. Turen er (indtil videre) en ren CCR
tur og maks dybden bliver 65 m.

Mvh Mark

Fra : Peter Warming

Dato : 12-06-08 22:02

Det lyder rigtig godt .Du må meget gerne maile dem til mig når du kommer
hjem. Vi har en båd liggende i Esbjerg vi mangler positioner og godt vejr.

mvh

Peter