Akryl stænger - hvor?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 26-06-08 07:26

Jeg skal have fat i nogle akryl stænger på 5 mm i diameter. De skal være
runde som en rundstok. Er der nogen der ved, hvor jeg købe det?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - cool stuff og fede gaveidéer

Fra : Ole V Jensen

Dato : 26-06-08 20:16

..°o.O Thomas O.o°. <flash4@it.invalid> wrote:

> Jeg skal have fat i nogle akryl stænger på 5 mm i diameter. De skal være
> runde som en rundstok. Er der nogen der ved, hvor jeg købe det?

Jeg ved at RIAS laver dem, men de handler ikke med private. Du skal have
fat i en af deres forhandlere.

mvh
Ole-J

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 26-06-08 21:47

"Ole V Jensen" <not@available.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg ved at RIAS laver dem, men de handler ikke med private. Du skal have
> fat i en af deres forhandlere.

Nu er det dk.erhverv jeg skriver i, så det burde ikke være noget problem
(medmindre jeg skal købe en palle ad gangen

Fra : Ole V Jensen

Dato : 27-06-08 18:51

..°o.O Thomas O.o°. <flash4@it.invalid> wrote:

> Nu er det dk.erhverv jeg skriver i, så det burde ikke være noget problem
> (medmindre jeg skal købe en palle ad gangen

Ups!

Det er ikke altid nemt at holde styr på grupperne.

mvh
Ole-J