Kaspersky Internet Security 2009 ??
Fra : Sven

Dato : 04-07-08 23:55

Hej.
Jeg har hentet denne nye udgave af KIS, og også manualen til samme, men jeg
kan ikke finde ud af at indstille firewallen. Den er faktisk ikke beskrevet
i manualen, og da selve KIS er lavet meget om, er jeg lidt på den. jeg har
forsøgt med et par hjemmelavede programmer at få dem til at gå på nettet, og
det fik de lov til uden anmærkninger!! Så kan der da ikke være meget
udgående firewall i denne udgave, eller også er det ikke slået til. Nogen
her der kender noget til denne KIS 2009?

Sven

Fra : Knud Erik

Dato : 05-07-08 00:08

"Sven" <nogen@med.ca> skrev i en meddelelse
> [...]
> være meget udgående firewall i denne udgave, eller også er det ikke slået
> til. Nogen her der kender noget til denne KIS 2009?

Hej
Der er 2 sider her med lidt snak om Kis 2009
måske du kan bruge det til noget.
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=48283

Knud Erik