Outlook
Fra : KAR

Dato : 25-06-08 18:13

Hej NG

Jeg har fået et problem når jeg forsøger at åbne et link i en mail får jeg
følgende besked "handlingen er blevet annulleret pga begrænsninger på
computeren" er der nogen her der har en forklaring og evt løsning

mvh Karl

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-08 18:30

"KAR" <mail@cj5.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> følgende besked "handlingen er blevet annulleret pga begrænsninger på
> computeren" er der nogen her der har en forklaring og evt løsning

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2008-24,GGLG:da&q=handlingen+er+blevet+annulleret+pga+begr%C3%A6nsninger+p%C
3%A5+computeren

Fra : KAR

Dato : 25-06-08 18:42

Hej NG

Hmm jeg har kikket på det link som er her men jeg kan ikke rigtig få øje på
løsningen

mvh Karl