Excel og grænse på 65k rækker
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-06-08 09:01

Hej NG,

Er der en mulighed for, at overskride denne grænse på 65.xxx rækker ?

Jeg har en fil på 315k rækker jeg gerne ville have den ind i ét ark.

Alternativt - kan man importere filen, så den automatisk indlæser i ark1,
ark2, ark3 osv.

hilsen
Dennis

Office 2003 + Office 2007
XP + Vista

Fra : Jan Kronsell

Dato : 21-06-08 09:19

Dennis Pedersen wrote:
> [...]
>
> Jeg har en fil på 315k rækker jeg gerne ville have den ind i ét ark.
>
> Alternativt - kan man importere filen, så den automatisk indlæser i

I offcice 2007 er begrænsningen omkring 1 million rækker. I 2003 er den 65,
og det kan ikke ændres. Du kan muligvis lave en makro, som står for
importen, og som skifter ark, når der ikke er flere ledige rækker.

Jan

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-06-08 10:58

> [...]
> 65, og det kan ikke ændres. Du kan muligvis lave en makro, som står for
> importen, og som skifter ark, når der ikke er flere ledige rækker.
Tak for det hurtige svar - god weekend

Dennis

Fra : Jan Kronsell

Dato : 21-06-08 12:22