Java - kerberos validering ud fra Windows ~
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 27-06-08 21:43

Jeg har fiflet lidt med at se om jeg kan lave single-signon vha
Kerberos-validering med Active Directory som en Kerberosserver, men det
vil ikke rigtigt.

Er der nogen der har præsteret at få det til at virke således at man i
Java får den nødvendige billet til at komme i gang med fra LSA og kan
trække de nødvendige billetter i Active Directory? Mine forsøg med XP
SP2 har blot givet null-værdier, og det kommer man ikke langt med.

Ændringer i opsætningen af Active Directory ses nødigt - jeg har ikke
selv håndsret over DEN server.

Forslag er velkomne. Fungerende kode endnu mere :)