Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Er det fastforrentet realkreditlån?
Fra : Z

Dato : 30-06-08 16:28

Jeg er blevet sat til at undersøge nogle lån mhp konvertering, ved pt.
blot at det er RD 2035 og 2038.
Iflg
http://finans.tv2.dk/obligationer/
Ser det ud til at kunne være enten 4%, 5%, eller 6% lån, men er der også
chance for at det med variabel rente? Jeg må vidst spørge mere ind til dem.

Ellers så ser det iflg
http://www.rd.dk/konverterditlaannu
ud som en forholdsvis nem øvelse

Fra : Knut

Dato : 30-06-08 16:51

"Z" <svarigruppen@hotmail.invalid> wrote in message
> [...]
> Ser det ud til at kunne være enten 4%, 5%, eller 6% lån, men er der også
> chance for at det med variabel rente? Jeg må vidst spørge mere ind til

I hver årgang kan der være / er forskellige obligationstyper, så du er nødt
til at vide lidt mere end at det er RD 2035 og 2038

Knut

Fra : Jesper Lund

Dato : 30-06-08 18:30

Z wrote:

> [...]
> Ser det ud til at kunne være enten 4%, 5%, eller 6% lån, men er der også
> chance for at det med variabel rente? Jeg må vidst spørge mere ind til

RD 2035 er fast rente. RD 2038 er enten fast rente eller variabel rente
med renteloft på enten 5% eller 6%. Så vidt jeg kan se ud fra den liste
er de variabelt forrentede angivet med "CF" (capped floater).

--
Jesper Lund

Fra : Z

Dato : 01-07-08 23:28

> RD 2035 er fast rente. RD 2038 er enten fast rente eller variabel rente
> med renteloft på enten 5% eller 6%. Så vidt jeg kan se ud fra den liste
> er de variabelt forrentede angivet med "CF" (capped floater).

Tak for info. Men jeg må tilbage til spørger, ser det ud til :)