Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Mystiske tal....?!
Fra : Noone

Dato : 25-06-08 23:29

Hej,

Jeg har et lidt mærkeligt spøgrsmål
- ved ikke om det er den helt rigtige gruppe, men kan ikke finde andre
der kommer tættere på.

Jeg har et lille "udestående" med en kollega angående noget teknisk
ved en såkaldt frankeringsmaskine på vores arbejde!
For at vide hvad jeg snakker om kræver det selvfølgelig at man kender
lidt til sådan én, men det er der vel også en del der gør i det danske
land... kontor-mus er der jo nok af

Mit konkrete spørgsmål går hvad alle de små tal ude i venstre side
gør godt for? Grunden til at jeg spørger er at jeg slet ikke kan se
noget gennemgående "mønster". Ligegyldigt hvilket beløb eller
hvilken dato det er så er disse tal fuldstændig forskellige...så hvad
er meningen med dem? Er det én eller anden form for udspekuleret
kode...som bruges til hvad?

Ja, det er bare et af livets store mysterier

På forhånd tak for svar..!

MVH,
Anders