Fra flash til css?
Fra : Basilisken

Dato : 04-07-08 15:55

Hej.
Findes der en converter, der kan lave en flash-hjemmeside om til en
css-hjemmeside?
Mange venlige hilsener

Fra : C. Nielsen

Dato : 04-07-08 23:30

"Basilisken" <basilisken@gmail.com> skrev
> Hej.
> Findes der en converter, der kan lave en flash-hjemmeside om til en
> css-hjemmeside?
> Mange venlige hilsener

Hej B.

Hvis du har startet siden i illustrator cs3 og exporteret til flash kan du
istedet for exporterer til dreamweaver og vælge css styret layout.

--
mvh.
Charlotte

www.reklameillustrator.dk

Fra : Aage Jæger

Dato : 07-07-08 09:14

"Basilisken" <basilisken@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Findes der en converter, der kan lave en flash-hjemmeside om til en
> css-hjemmeside?

Jada.
De har tit sådan én på tilbud i Harald Nyborg.
Står på hylden ved siden af maskinen, der kan lave chokoladekage om til en
plæneklipper...

Fra : Basilisken

Dato : 07-07-08 10:03

"Aage Jæger" <aage@ingenspam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> De har tit sådan én på tilbud i Harald Nyborg.
> Står på hylden ved siden af maskinen, der kan lave chokoladekage om til en

Jamen, jeg turde faktisk dårlig nok stille spørgsmålet, så jeg er rigtig
glad for det første svar, der kom. Men sværhedsgraden af problemløsningen
illustreres fint af det svar, du kommer med. Ha, ha. Jeg sætter pris på
humoristisk sans. Men-e, vi får se, hvad fremtiden bringer. Man skal aldrig
sige aldrig.
Mange venlige hilsener