hvad er bedst til mobilt bredbånd USB elle~
Fra : ATN

Dato : 01-07-08 10:25

Hej

Hvis man skal have mobilt bredbånd til sin bærbare, er det så bedst at
vælge et USB-modem eller et af de der indstikskort som jeg ikke ved hvad
hedder?

Mvh
Anders

Fra : martin

Dato : 01-07-08 11:14

> Hvis man skal have mobilt bredbånd til sin bærbare, er det så bedst at
> vælge et USB-modem eller et af de der indstikskort som jeg ikke ved hvad
> hedder?

De hedder PCMCIA eller PC-CARD

Jeg ville vælge et PC-CARD, da jeg ikke ville bryde mig om at have det
USB-modem til at hænge frit fra computeren...

Martin Kaltoft

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 01-07-08 11:48

"ATN" <junk@minusdettexot.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvis man skal have mobilt bredbånd til sin bærbare, er det så bedst at
> vælge et USB-modem eller et af de der indstikskort som jeg ikke ved hvad
> hedder?

Du skal have at (ihvertfald dem 3 sælger) skal du have ExpressCard for at
komme over 384 i upload.
Der kan du med E270 til USB få 1,4mbit i upload.

--
/Dennis
Diverse harware sælges

Fra : Erik Nielsen

Dato : 07-07-08 12:59

On Tue, 01 Jul 2008 11:25:02 +0200,
ATN <junk@minusdettexot.dk> wrote:

> Hvis man skal have mobilt bredbånd til sin bærbare, er det så bedst at
> vælge et USB-modem eller et af de der indstikskort som jeg ikke ved hvad
> hedder?

Med et usb-modem kan du også bruge modemet til en stationær
pc.

Og det kan sættes i en D-Link DIR-451 router, som både har
en 4-ports switch og trådløst lokalt net. Routeren kan også
bruges til pcmcia-kort.

--
Erik Nielsen
eriksn_2005-04@post.cybercity.dk