Internet i Frankrig
Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 25-06-08 09:51

Hej. Jeg skal til Frankrig (Nice) i 3 uger om nogle uger og har brug for
internet dernede. Er der nogle udbydere, der tilbyder tidsbegrænset
abbonnement. F.eks. noget trådløst, el. lign?

--
Mvh. Claus
www.clask.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 25-06-08 16:52

"Claus Skaarup \(Arbejde\)" <claus@limfjordsteatret.fejl> wrote in

> Hej. Jeg skal til Frankrig (Nice) i 3 uger om nogle uger og har brug for
> internet dernede. Er der nogle udbydere, der tilbyder tidsbegrænset
> abbonnement. F.eks. noget trådløst, el. lign?

Der lå et par internetcafeer sidst jeg var i Nice ('98).

--
Those are my principles. If you don't like them I have others.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 25-06-08 18:06

Axel Hammerschmidt <hlexa@hotmail.com> wrote in

> "Claus Skaarup \(Arbejde\)" <claus@limfjordsteatret.fejl> wrote in

> Der lå et par internetcafeer sidst jeg var i Nice ('98).

OT:

Hva' er det for noget sludder. Vi var (osse) i Nice julen 2001. Jeg
var været der nede så mange gange, dels fordi jeg havde familie der
boede i området, dels fordi min pensionskasse har (havde? de har vist
ændret realrenteafgiften så ejendomme erhvervet før 1983 - tror jeg
det var - nu osse er afgiftspligtige) en ejendom med "Studio"
lejligheder (bl.a med køkken; madvarer er meget billige og gode i
Frankrige - restauranterne i Sydfrankrige er tilgengæld meget dyre)
og dels kunne jeg rejse gratis.

Nå, men det var internet adgang i Frankrige.

Prøv at se her

http://www.uni2.dk/

Søg på IPASS

http://www.uni2.dk/search.aspx?search=IPASS

Jeg har aldrig selv brugt det, selv om jeg har haft internet adgang
hos dem (før hed de Internet Service 2000 hos UNI-C og de blev solgt
til Tele2 engang i 90erne) siden 1994.

Mere OT:

I øvrigt skal du se at komme væk (fra Nice) inden august. Dels er den
måned pisse varm (jeg vil hellere ha' 30 grader i Rom end 25 grader i
Nice - det er en meget fugtig varme) dels har franskmændene (og
italienerne) ferie i august og alt undtagen touristrestauranterne er
lukkede. Og det er ikke til at få plads. Juli er tålelig

--
Literary prizes are like hemorrhoids. Eventually ever asshole gets
one.