Erfaringer med Nordisk Mobiltelefoni?
Fra : Jesper Cheetah

Dato : 23-06-08 03:52

Jeg har gennem det sidste års tid rejst en del frem og tilbage mellem
Danmark og Norge, gennem Sverige, og det kunne jo være lækkert at have
internet med på farten.

Tilfældigvis opdagede jeg Nordisk Mobiltelefoni, som tilbyder trådløst
internet i netop de tre lande. Lyder jo perfekt :)

Men hvad siger erfaringerne? Fungerer deres kundeservice? Har de styr på
hvad de laver?

Kan det måske ligefrem erstatte min ADSL derhjemme? Bruger den alligevel
primært til surf, mail, chat, netradio og indimellem kigge på youtube.

--
Jesper Cheetah

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 23-06-08 08:06

"Jesper Cheetah" <mail+usenet@jespercheetah.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> internet i netop de tre lande. Lyder jo perfekt :)
>
> Men hvad siger erfaringerne? Fungerer deres kundeservice? Har de styr på

Prøv at søg lidt tilbage, det har været oppe at vende et par gange
efterhånden.
http://groups.google.com/groups/search?q=Nordisk+Mobiltelefoni

Men in general var folk vist tilfredse.

--
/Dennis
Diverse harware sælges

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 01-07-08 23:41

Sørg for lige at tjekke deres dækningskort, der er visse områder som bare er
i sort, uanset hvilken form for komunikation du vælger, og hvis du bor i et
af dem, er du ikke så godt stillet.

Hygsom
Leo