Elro med Skylines
Fra : Peter

Dato : 22-06-08 22:57

Har lige fået Elro avisen ind af døren sammen ned resten af ugens
tilbudsaviser.

Elro tilbyder nu i samarbejde med Skylines, trådløs Interner med IP telefoni
til hele region Midtjylland.
Nogen der har kendskab til om det er noget der virker.

PeterB

Fra : Jens

Dato : 23-06-08 15:02

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> telefoni til hele region Midtjylland.
> Nogen der har kendskab til om det er noget der virker.

Min søster har det, hun bor lidt uden for Randers og kan ellers kun få
512/128 Kbit/s ADSL, så hun er glad for tilbuddet fra ELRO.
Telefonien virker fornuftigt og forbindelsen er fint hurtig. Dog skal det
siges at svartiderne er ikke helt så lave som på f.eks. ADSL.
Men det har vist kun indflydelse hvis man spiller...

Jens

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 23-06-08 17:39

On Sun, 22 Jun 2008 23:56:36 +0200, "Peter" <doc_069X@hotmail.com>
wrote:

> Elro tilbyder nu i samarbejde med Skylines, trådløs Interner
> med IP telefoni til hele region Midtjylland.

Hvad mener du med 'i samarbejde med SkyLine'. SkyLine *er* Elro.

-A