Battlefield Bad Company
Fra : muldock123@msn.com

Dato : 26-06-08 06:15

Till alle jer battlefield vetaraner derude,. Jeg overvejer at købe
Battilefield bad company . Tænkte på om i kunne fortælle mig om i
syntes det er et godt spil både online & singleplayer og om i syntes
det er pengene værd :)

Fra : muldock123@msn.com

Dato : 26-06-08 06:29

On Jun 26, 2:14 pm, muldock...@msn.com wrote:
> [...]
> Battilefieldbadcompany. Tænkte på om i kunne fortælle mig om i
> syntes det er et godt spil både online & singleplayer og om i syntes

Lige en ting til :b er det kun kommet ud til xbox og ps3? eller er det
ude til pc også?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-06-08 13:34

muldock123@msn.com crashed Echelon writing news:b35cdbe9-5dbd-40d6-a12f-
1ec3e93cd038@s50g2000hsb.googlegroups.com:

> [...]
> Battilefield bad company . Tænkte på om i kunne fortælle mig om i
> syntes det er et godt spil både online & singleplayer og om i syntes

Dette er en gruppe til diskussion af grafikkort, ikke spil.

--
Bjarke Andersen

Fra : muldock123@msn.com

Dato : 26-06-08 07:03

On Jun 26, 2:33 pm, Bjarke Andersen <bjarke.ander...@gmail.com> wrote:
> muldock...@msn.com crashed Echelon writing news:b35cdbe9-5dbd-40d6-a12f-
> 1ec3e93cd...@s50g2000hsb.googlegroups.com:

> Dette er en gruppe til diskussion af grafikkort, ikke spil.
>
> --
> Bjarke Andersen

det vil jeg sgu skide på bjarke. jeg skriver hvor jeg vil. længere er
den ikke

Fra : Mr.Larsen

Dato : 26-06-08 14:48

muldock123@msn.com sendte dette med sin computer:

> det vil jeg sgu skide på bjarke. jeg skriver hvor jeg vil. længere er
> den ikke

Så får du bare ikke noget svar, og din attitude har sikkert også lagt
låg på hjælpelysten, så du må igang med at google.

Fra : Nicolai

Dato : 27-06-08 20:39

> Så får du bare ikke noget svar, og din attitude har sikkert også lagt låg
> på hjælpelysten, så du må igang med at google.

Hørt

Fra : Hagar

Dato : 26-06-08 15:33

det vil jeg sgu skide på bjarke. jeg skriver hvor jeg vil. længere er
den ikke

Du er da godt nok en klaphat!
PLONK

Hagar

Fra : Mads

Dato : 26-06-08 16:12

>det vil jeg sgu skide på bjarke. jeg skriver hvor jeg vil. længere er
>den ikke

Jeg kender svaret, men svarer kun i den rette gruppe,
når en klaphat som dig fører sig frem på den måde.

FJOLS !

Fra : Kurt Lund

Dato : 26-06-08 16:47

det vil jeg sgu skide på bjarke. jeg skriver hvor jeg vil. længere er
den ikke

Synd for dig, du må have det skidt med dig selv.
Kurt

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 26-06-08 22:19

muldock123@msn.com wrote:

> det vil jeg sgu skide på bjarke. jeg skriver hvor jeg vil. længere er
> den ikke

IDIOT!

*PLONK*

Jesper Poulsen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-06-08 06:16

muldock123@msn.com crashed Echelon writing news:be7a85b4-750a-4689-b21c-
79fc8868d584@b1g2000hsg.googlegroups.com:

> det vil jeg sgu skide på bjarke. jeg skriver hvor jeg vil. længere er
> den ikke

Så må vi se om abuse afdelingen hos din udbyder mener det samme. Det var
YouSee, ikke?

--
Bjarke Andersen

Fra : preben nielsen

Dato : 28-06-08 18:40

<muldock123@msn.com> skrev i meddelelsen

>det vil jeg sgu skide på bjarke. jeg skriver hvor jeg vil. længere er
>den ikke

Det vil vi sgu skide på at du mener ... Klaphat

-p

Fra : N/A

Dato : 26-06-08 22:19

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-08 13:19

Hej

> [...]
>Battilefield bad company . Tænkte på om i kunne fortælle mig om i
>syntes det er et godt spil både online & singleplayer og om i syntes

Tror nok det grafikkort er godt men om det er penge værd ved jeg ikke.
Jeg har ikke hørt et grafikkort af dette navn. Det må være et helt nyt
mærke.

Mvh Poul

Fra : Kurt Lund

Dato : 28-06-08 16:02

> Tror nok det grafikkort er godt men om det er penge værd ved jeg ikke.
> Jeg har ikke hørt et grafikkort af dette navn. Det må være et helt nyt
> mærke.
>
> Mvh Poul

Yep det er et nyt og det er korupt og skyder på dig ;)

Kurt

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 02-07-08 15:21

"Kurt Lund" skrev

> Yep det er et nyt og det er korupt og skyder på dig ;)

Var der nogen der sagde "backfire"?

Peter