Tekst på skærmen med skygger og slø
Fra : Ukendt

Dato : 16-06-08 10:01

Jeg har i mange år haft forskellige pc'er med nvidia grafikkort.
Operativsystemerne har været diverse Windowsversioner, lige fra Windows
3 til Vista (Home Premium). Lige nu kører jeg med sidstnævnte på en
ALDi-pc med et nVidia 8600 GT grafikkort.

På samtlige pc'er sker det før eller siden, at tekst i programmerne og
på skærmen pludselig en dag optræder med skygger og slør - uden at jeg
har været inde og pille i systemindstillingerne.

Jeg har efterfølgende forsøgt at ændre refreshrate og skærmopløsning,
men det hjælper ikke. Ligeledes med Windows' "Systemgendannelse" - det
hjælper heller ikke. Jeg har googlet efter løsninger, men forgæves.

Kender andre her til problemet? En løsning vil blive modtaget med kyshånd!

- michael

Denne besked bliver også postet i dk.edb.system.ms-windows